Forum 31st Marine Expeditionary Unit Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Operacja Borneo 2008. Majówka z Airsoftem '08.
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31st Marine Expeditionary Unit Strona Główna -> Zloty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 12:28, 01 Lut 2008    Temat postu: Operacja Borneo 2008. Majówka z Airsoftem '08.

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Stało się. Ruszyły poważne przygotowania do tegorocznej majówki z Bornym Sulinowie. W tym temacie rozkminiamy wszystkie problemy dot. tej imprezy. Pytać i dawać znać kto jedzie. Przypominam iż do wyjazdu serdecznie zapraszamy wszystkich Wojaków i Farmerów Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Youngee
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:07, 01 Lut 2008    Temat postu:

No myslę, że podstawowa kwestia to transport. Jedziemy pociągiem jak w zeszłym roku, czy samochodem, jak WueSBiacy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 19:28, 01 Lut 2008    Temat postu:

Samochód będzie. Mój. Jest tylko jeden minus Crying or Very sad Do środka wejdzie nas tylko 5. Żeby jechać wygodnie najlepiej byłoby jechać w 4 ale spoko w 5 też damy rade. Składka na paliwo ok. 100-150zł. Nie wiem ile dokładnie. Myślę że wyjdzie w okolicach ceny biletów pkp tam i z powrotem więc myślę że nikt nie będzie się krzywić.

OK Twisted Evil Kolejna sprawa poniżej wklejam wam zarys regulaminu tegorocznej majówki oraz zarys planu:

Plan majówki '08 :

29 kwietnia
otwarcie pola namiotowego

30 kwietnia
12:08 - rozpoczecie rejestracji
16:25 - rozpoczecie wydawania rozkazow
20:03 - przywitanie uczestnikow, wreczneie kluczy do miasta? otwarcie zlotu
21:09 - wymarsz na pozycje

1 maja
00:00 rozpoczecie dzialan wojennych

2 maja
manewry

3 maja
10:02 - zakonczenie manewrow
18:51 - podsumowanie
19:00 - rozpoczecie afterparty


Regulamin:

III Edycja Majówki z Airosft'em
Borne Sulinowo 1-3 maj 2007



REGULAMIN ZLOTU



1. WARUNKI DOPUSZCZENIA DO UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

1.1. Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zasadami oraz zaakceptowanie ich, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.

1.2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 22 kwietnia 2007.

1.3. Wpłacanie opłaty wpisowego w wysokości 30 zł na nr konta, który zostanie podany przez Organizatora po przesłaniu wypełnionego formularza. Opłata może ulec zmianie, o czym zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.4. Termin dokonywania wpłat mija 25 kwietnia 2007. Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.

1.5 Ukończone 18 lat w dniu 1 maja.

1.6. Organizator może dopuscic uczestnictwo osób niepełnoletnich, które ukończyły 16 rok życia, jesli spełnią nastepujące warunki:
-potwierdzenie wieku dokumentem tożsamości (legitymacja szkolna lub inny powszechnie uznawany dokument) podczas rejestracji w sztabie.
-wszystkie dokumenty dostarczane do organizatora zlotu musza byc dodatkowo podpisane przez prawnego opiekuna.
-dostarczenie zobowiazania pełnoletniej osoby która zostala dopuszczona do uczestnictwa w zlocie do opieki nad zglaszajacym


2. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

2.1. Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.

2.2 Rejestracja w Sztabie ZLotu podczas ktorej osoba dopuszczona do zlotu musi:
-potwierdzic tożsamosc i wiek powszechnie obowiazujacym dokumentem (dowod osobisty, legitymacja szkolna, paszport...)
-podpisac oswiadczenie
-podpisac karte uczestnika
-zaakceptowac Regulamin Zlotu oraz Regulamin Manewrow

2.3. Noszenie numerowanego identyfikatora wydawanego w Sztabie Zlotu podczas rejestracji.



3. REGULAMIN PORZĄDKOWY.

3.1. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.

3.2. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.

3.3. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

3.4. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.

3.5. Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.

3.6. Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach.

3.7. Podczas trwania Zlotu zakazane są wszelkie działania mogące kojarzyć się z propagowaniem ideologii nazistowskiej i komunistycznej.

3.8. Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku. Śmiecenie bedzie surowo karane.


3.9. Jako sankcje za niestosowanie się do regulaminu przewidziano nastepujace kary:
a)upomnienie
b)pompki
c)nagana
d)publuczna nagana
e)zakaz brania udzialu w manewrach
f)wydalenie ze zlotu
g)dozywotni zakaz uczestnictwa w majowce w bornym sulinowie

3.10. Przestrzegania Regulaminów zlotowych pilnuja Organizatorzy oraz Zandarmeria Zlotowa ktora jest uprawniona do wymierzania kar okreslonych w punkcie 3.10 a-c.

3.11. Do wymierzania kar okreslonych w punkcie 3.9 d-g sa upowarznieni tylko Organizatorzy.

4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

4.1. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

4.2. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.

4.3. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

Regulamin Manewrów:

Preambuła
Zlot jest organizowany w celu integracji ogólnopolskiego środowiska ASG i dobrej zabawy. Nalezy jednak pamietac o podstawowych zasadach airsoftu jakimi jest fair-play i bezpieczenstwo. Wszelkie przejawy nieodpowiedzialnosci beda karane usunieciem z terenu rozgrywek.


I Postanowienia ogolne
1.Każdy przebywajacy na terenie manewrow jest zobowiazany do przestrzegania niniejszego regulaminu.
2.Osoby łamiace regulamin manewrow beda karane czasowym lub trwalym zakazem brania udzialu w manewrach lub wydaleniem ze zlotu.
3.Terenem manewrow jest teren dopuszczony do walk. Terenem manewrow nie jest oboz off-game.
4.Umyslne strzelanie w glowe, naduzywanie opcji fullauto (dotyczy hi-capow i mid-capow), strzelanie seria na male odleglosci oraz nie przyznawanie sie do trafien jest niedopuszczalne i bedzie karane.
5.Wszelkie zauwazone przejawy lamania regulaminu nalezy niezwlocznie zglaszac do sztabu.
6.


II Zasady bezpieczenstwa
7.Wszyscy przebywajacy na terenie manewrow sa zobowiazani do posiadania zalozonej ochrony oczu przez caly czas przebywania na terenie manewrow.
8.Zdejmowanie ochrony oczu jest nieopuszczalne.
9.Osoby biorace udzial w walkach sa zobowiazane do posiadania czerwonej szmaty.
10.Strzelanie z replik o predkosci wylotowej wiekszej niz 400fps (amunicja 0.2g) dopuszcza sie tylko na dystansie powyzej 20m.
11.Zabrania sie strzelania z replik o predkosci wylotowej wiekszej niz 500fps (amunicja 0.2g) w glowę.
12.Zezwala sie na uzywanie materialow pirotechnicznych wylacznie po wczesniejszym ich zaakceptowaniu ich przez sztab zlotu w postaci naklejenia odpowiedniej naklejki.
13.W trakcie przebywania na terenie manewrow obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania oraz bycia pod wplywem alkoholu oraz zażywania środków odurzających.
14.W przypadku suszy organizatorzy moga wprowadzic zakaz uzywania pirotechniki i palenia papierosow.
15.Osoby nie biorace udziału walkach sa zobowiazane do noszenia kamizelek odblaskowych.
16.Awaryjnym sygnalem do przerwania walk jest seria sygnalow dzwiekowych w postaci krotki-dlugi.
III Trafienia
17.Za trafienie uznaje się postrzał w każdą część ciała i oporządzenia.
18.Trafienie należy zasygnalizować poprzez okrzyk „Dostałem!” i wyciągniecie czerwonej szmaty. W dobrym guście jest też podniesienie do góry ręki.
19.Osoba ranna przyczepia czerwona szmate w widocznym miejscu, a nastepnie wyciaga magazynek z repliki. Nastepnie siada/kladzie sie i stara sie nie przeszkadzac innym.
20.Osoba ranna/zabita nie moze strzelac (dotyczy to tez “regulowania hop-upa”), celowac w innych uczestnikow manewrow oraz przekazywac jakichkolwiek informacji o sytuacji na polu walki.

Leczenie i odradzanie
21.Osoba trafiona jest uznawana za ranna przez 10 minut i w tym czasie moze zostac uleczona. Jesli w tym czasie nie zostanie sie uleczonym zostaje sie uznanym za martwego.
22.Leczyc moga tylko wczesniej ustaleni medycy poprzez owiniecie trafionej czesci ciala bandarzem/tasma. W przypadku zsuniecia sie “opatrunku” uznaje sie ze rana sie otworzyla i taka osoba jest znowu uznawana za ranna.
23.Dopuszczalne jest posiadanie na sobie 2 opatrunkow. Po trzecim trafieniu jest sie uznawanym za martwego.
24.Osoba martwa powinna sie trzymac w poblizu swojego oddzialu jednak nie zdradzajac jego pozycji.
25.Oddział który po starciu ma ponizej 30% poczatkowego stanu liczebnego zostaje uznany za zniszczony i powinien po odmeldowaniu sie w sztabie wycofac do bazy (lub w inne miejsce wyznaczone przez sztab) w celu odrodzenia sie.



Ufff. Troszkę tego jest a to tylko zarysy. Pełen regulamin i plan bedzie na forum dostepny dla wszystkich za jakies 2-3 tygodnie chyba.

I jeszcze jedno na sam koniec. Kiedy jedziemy a kiedy wracamy ?? Założę osobny wątek z ankietą pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Farmer
Gość






PostWysłany: Sob 15:41, 02 Lut 2008    Temat postu:

Ja i Wojak jedziemy, mam nadzieję że nas przygarniecie jako 31st Wink
Powrót do góry
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 22:15, 02 Lut 2008    Temat postu:

Farmer napisał:
Ja i Wojak jedziemy, mam nadzieję że nas przygarniecie jako 31st Wink


Jakże moglibyśmy o was zapomnieć Very Happy Jak się wybieracie?? Jedziemy na 2 auta ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Farmer
Gość






PostWysłany: Sob 23:18, 02 Lut 2008    Temat postu:

No my raczej samochodem, ostatnio nie bylo tak zle a i koszty na 4 wyszły znosne. Nie wiem jak Saper i Sebna ale mysle ze zebrac komplet do samochodu nie bedzie problem.
Powrót do góry
TasiM
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 11:03, 03 Lut 2008    Temat postu:

Widze że wszyscy coraz bardziej nakręcają się na doroczne kopanie tyłków w Bornym Sulinowie Wink Ja mam kilka pomysłów dot transportu a mianowicie: jeśli wyrazicie chęć, to będe starał się załatwić samochód dostawczy od mojego starszego i jechać nim na zlot. Jest w min miejsca na 6 chłopa z kierowcą i w kurwe sprzętu, a jak każdy wie dobre zaplecze to połowa sukcesu Wink Koszxty też podejrzewam wyjdą znikome (w najbliższym czasie to policze i napisze na forum). Będe też starał się załatwić z sądeckiego hufca ZHP namioty typu NS lub inne, oraz łózka polowe tzw. "kanadyjki". Chyba nie musze tłumaczyć nikomu korzyści wynikających z nocowania/ spędzania czasu w takich namiotach (field fuck itp. Razz) Piszcie, co myślicie na ten temat, bo w razie czego trzeba powoli zabierać się za organizację tego wszystkiego... Ooh-Rah!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 12:58, 03 Lut 2008    Temat postu:

Samochód dostawczy... Hmm. Powiedz mi czy on jest zarejestrowany na daną liczbę osób?? Czy po prostu chcesz nas na dziko przewieść przez całą Polskę na pace?? Razz Razz Dla mnie spoko ale policaje się by mogły do nas przyp@#$%^lić o to Rolling Eyes Daj znać bo jak masz tam siedzenia to jestem jak najbardziej za Twisted Evil Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TasiM
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:07, 03 Lut 2008    Temat postu:

no mam dodatkowe siedzenia, także wszystko jest full legal i policja może nam generalnie skoczyć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 15:37, 04 Lut 2008    Temat postu:

Wez oblicz mniej więcej ile kasy pójdzie na paliwo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TasiM
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 1:19, 06 Lut 2008    Temat postu:

A więc tak... Ze wstępnych obliczeń wynika że za kamfe w obie strony wyjdzie tak 100-130 zł w obie strony ( w zależności jak szybko będziemy jechać), także koszty raczej znikome... Dodatkowo można wziąśc tyle sprzętu, że możemy zostać na miejscu z pełnym zapleczem bojowo-technicznym na kolejne 2 edycje borneo Razz Samochód mam już zaklepany. Kwestia kto się będzie pisał, itd. ale to wszystko jakoś się dogada...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 12:57, 06 Lut 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Link do forum!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Panel rejestracyjny na majówkę. Wypełniać Very Happy


PS. Oczywiście wypełniają tylko pełnoprawni członkowie 31st. Wyjątkiem są Wojaki i Farmery oraz inne Sapery Laughing Reszta pytać o pozwolenie Mig-a Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Crandall dnia Śro 14:24, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Youngee
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 10:54, 08 Lut 2008    Temat postu:

Zlot dopiero za kwartał, a już 43 osoby są zarejestrowane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crandall
31st MEU MEMBER
31st MEU MEMBER



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 12:45, 12 Lut 2008    Temat postu:

Youngee napisał:
Zlot dopiero za kwartał, a już 43 osoby są zarejestrowane Very Happy



Youngee ja naprawdę nic nie mówię ale zbliżamy sie powoli do magicznej liczby 100 Very Happy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ArteG
Kapral
Kapral



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grybów

PostWysłany: Wto 18:21, 12 Lut 2008    Temat postu:

Hehe:D a jak oceniacie ile osob bedzie??tak mniej wiecej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 31st Marine Expeditionary Unit Strona Główna -> Zloty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin